czwartek, 15 listopada 2012

22. Misiowa kartka :)

Ha! Dotarła dziś do mnie przesyłka ze sklepu scrapek.pl, ależ boskie cuda mamy, Karolla!!! Na weekend czekają też papiery z Magicznej Kartki, oj będzie się działo! W głowie pomysłów moc, brak konkretniejszych sobotnio-niedzielnych planów (poza próbą upieczenia ciasta marchewkowego:), więc wsiąknę sobie beztrosko w nowości, jupi!
Wreszcie mogę się pochwalić kartką przygotowaną na blog hop dyktando Rapakivi. Serduszkowy misio nie skradł serc jurorek, ale zabawa była rewelacyjna i konkurencja baaardzo wysokich lotów, więc cieszę się, że mogłam w niej uczestniczyć i ja:)


6 komentarzy:

  1. Omajgad, jaka cudna!:)Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcam do brania udziału w wyzwaniach blogowych - mega zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jakoś nie mogę ogarnąć się czasowo- ale chodzi mi to po głowie, więc gdy ze wszystkim się wyrobię, to na pewno wystartuję z jakąś karteczką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka:)dziękuję za udział w candy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki misiaczek - karteczka bardzo radosna

    OdpowiedzUsuń