poniedziałek, 22 października 2012

18. źleeeeeeeeee

... kiedy wszystko jest złe i nie układa się tak jak powinno, wszyscy są nastawieni przeciwko mnie (tak mi się przynajmniej wydaje!) i nic nie idzie po mojej myśli, humor poprawić mi może jedynie duża dawka cukru w postaci przeogromnego ciacha z mnóstwem słodkiego kremu. A FU! Jakie dobre:D
Mam jakąś przebrzydłą deprechę w związku ze zbliżającą się obroną chyba, zaczynam panikować, pokrzykuję, mam doła, a dziś w nocy zacierpiałam na bezsenność, w związku z czym jestem jeszcze bardziej wyprana z sił. BUUUUUU! Niech to sie już skończy!
W tzw. międzyczasie powstał w moim kreatywnym kąciku bardzo prosty mini notesik:

W głowie pomysłów moc, chyba pora zrobić jakieś większe kreatywne zakupy:)

2 komentarze:

  1. Nie myśl, że wszyscy są przeciwko Tobie- na dalekiej mazurskiej wsi masz sprzymierzeńca w każdej sprawie;)
    Przypomniało mi się takie powiedzenie: "Przyjaciel to osoba, której mówiąc: -Kogoś zabiłam. On zapyta: -Gdzie zakopiemy ciało?"
    Więc jakby trzeba było, daj znać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejuuuuuuuu, boska jesteś! Ajlowju!

    OdpowiedzUsuń